Turėdami tai omenyje, turite sugalvoti tris žodžius, kad apibūdintumėte savo prekės ženklo balsą. Įsitikinkite, kad per daug nenutolstate nuo dabartinio turinio, nes nenorite atrodyti, kad siekiate tendencijų. Taigi, kokie žodžiai atėjo į galvą? Aistringas? Įkvepiantis? Keistas? Smagu? . . Žinokite savo toną, kai žinote, koks yra jūsų prekės ženklo balsas, todėl svarbu suprasti, kokį toną turite naudoti. Skirtumas tarp šIų dviejų yra tas, kad prekės ženklo balsas priklauso nuo to, ką jūs sakote, tačiau tonas priklauso nuo to, kaip jūs sakote.
Jūsų tonas, kai pranešate apie naują etapą, kurį ką tik pasiekė jūsų Whatsapp numerių sąrašas įmonė, nebus toks pat kaip tada, kai atsakysite į kliento skundą. Štai kodėl laikykitės aiškių gairių, jei norite būti oficialūs, neoficialūs, ar abu, ir kada naudoti ką. . PeržIūrėkite, mokykitės ir pritaikykite! Jūs neturite nuolat keisti savo prekės ženklo balso, bet turite nuolat stebėti tendencijas ir pokyčius. Jūsų auditorija gali nepakankamai gerai reaguoti į tam tikrą prekės ženklo balso dalį, todėl gali tekti ją peržIūrėti.
Kad neatrodytumėte pasenę, labai svarbu suprasti, kokios kalbos šiandien yra paklausios, o kokios ne. Ir kai tai padarysite, įsitikinkite, kad jie visi yra jūsų prekės ženklo balso dalis! …ir viskas! Norint apibrėžti savo prekės ženklo balsą, reikia užmegzti sąžiningą ryšį su auditorija. Atminkite, kad jūsų prekės ženklo balsas yra unikalus ir turi būti nuoseklus, bet ir lankstus laikui bėgant. Kuo labiau patobulinsite savo prekės ženklo balsą, tuo efektyvesni bus jūsų rinkodaros planai! Pripažinkime, jūs čia neatsitiktinai.
|